close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ד"ר שלמה כהן – כירופרקט מומחה במודיעין

מערכת שורשטז אייר, תשפא28/04/2021

התיאוריה הכירופרקטית גורסת כי שינויים במערכת השריר-שלד יכולים להשפיע על מגוון מערכות בגוף האדם כאשר מערכת העצבים בראשן

תגיות:

התיאוריה הכירופרקטית גורסת כי שינויים במערכת השריר-שלד יכולים להשפיע על מגוון מערכות בגוף האדם כאשר מערכת העצבים בראשן. כאשר חוליות עמוד השדרה זזות ממקומן, כאשר הדיסקים ביניהן מאבדים מגמישותם, במצב בו שרירים סובלים מכיווץ או פגיעה – כל אלו יגרמו או יחמירו בעיות אורתופדיות ומערכתיות שונות. ד"ר שלמה כהן מטפל בשיטה הכירופרקטית מזה למעלה מ-25 שנה בכל קשת המצבים האורתופדיים בהצלחה גדולה.

איך ד"ר כהן מאבחן את הבעיה לפני טיפול?
האבחון הכירופרקטי נשען ראשית על בדיקות הדמיה ומעבדה ככל אבחון רפואי. לכן, חשוב מאוד להגיע את הרופא הכירופרקט עם צילומים ובדיקות CT או MRI שבוצעו, בדיקות מעבדה שונות וכל מידע רפואי רלוונטי למצב המטופל. בנוסף, ד"ר כהן משתמש באבחון כירופרקטי לבחינת מצב מערכת השריר-שלד. האבחון אינו כואב, נעשה בישיבה, עמידה או שכיבה. בנוסף, הכירופרקט יערוך תשאול מקיף בנוגע לאורחות חייו של המטופל, הרגליו (ישיבה במקום העבודה, פעילות גופנית ועוד).

למה לצפות בזמן הטיפול?
הטיפול הכירופרקטי נמשך לרוב בין 10 דקות לחצי שעה במהלכן הרופא הכירופרקט משתמש בידיו כדי לעשות מניפולציות עדינות ומדויקות מאוד של עמוד השדרה ומערכת השלד. הטיפול אינו כואב (אם כי יתכן כאב מסוים לאחר הטיפול שעובר תוך מספר ימים) ולרוב דווקא מביא לתחושת הקלה ושחרור באזור המטופל. ישנם מטופלים המגיעים לכירופרקט מספר פעמים בשבוע וישנם אלו המגיעים אחת לחודש לטיפול תחזוקתי.

סוגי הטיפולים הכירופרקטים במרפאתו של ד"ר כהן
במרפאתו של ד"ר כהן ניתן לקבל טיפול והקלה למגוון מצבים אורתופדיים למשל:

בקע/פריצת דיסק – ד"ר כהן מטפל בבעיות דיסק בעמוד השדרה בהצלחה רבה תודות להכשרתו וניסיונו הרב בפציעות מסוג זה. על מנת לטפל באופן אחראי ונכון בבעיות דיסק על הרופא הכירופרקט להחזיק בניסיון נרחב בתחום. מומלץ להגיע אל הטיפול כבר כשהבעיה מאובחנת לראשונה על מנת למנוע "התקבעות" של הלחץ על הרקמות באזור הבקע או הפריצה של הדיסק. טיפול נכון בפריצת דיסק, חמורה ככל שתהיה על ידי כירופרקט יכולה לשפר משמעותית את איכות החיים של המטופל.

צליפת שוט – תאונות דרכים הן הסיבה הנפוצה ביותר לפציעה מסוג צליפת השוט. הפציעה מאופיינת בתנועה חדה של הראש קדימה ואחורה העשויה לגרום לפגיעה בעמוד השדרה הצווארי. התסמינים כוללים כאבי ראש, סחרחורות, כאבים בצוואר ובכתפיים, נימול או אובדן תחושה בידיים, כאבי צוואר ועוד. הטיפול מתמקד במניפולציה עדינה של עמוד השדרה הצווארי וטיפול ממוקד בשרירים באזור כדי לשחרר את הלחץ שהפציעה גרמה ולשפר את המצב.

כאבי סיאטיקה – כאב שמקורו בלחץ על עצב השת . התסמינים כוללים כאבים חזקים באגן, ברגליים ובאזור הגוף התחתון. הטיפול נעשה על ידי מניפולציה של חוליות השדרה הלוחצות על העצב והרקמות הסמוכות כדי להחזיר את האזור לאיזון ולמנוע את הישנות הכאב.

כאבי גב בהריון – נשים הרות רבות סובלות מכאבי גב החל מהשליש השני להריונן. מדובר בתופעה נפוצה אך בהחלט אין שום סיבה להמשיך לסבול ממנה אם ניתן לקבל טיפול. ד"ר כהן מציע טיול לנשים בהריון הסובלות מכאבי גב עליון ותחתון. הטיפול נעשה בעדינות מרובה תוך התחשבות גדולה במצבה של האישה ההריונית.

הפחתת כאב – כל בעיה אורתופדית עשויה לגרום לכאב החל מבעיות בעמוד השדרה דרך תסמונת התעלה הקרפאלית ועד לבעיות פרקים. למרפאתו של ד"ר שלמה כהן מגיעים מטופלים הסובלים מכל קשת הבעיות האורתופדיות לקבל טיפול למצבם. לאחר אבחון מלא ד"ר כהן יציע תכנית טיפול מקיפה הכוללת הן טיפול כירופרקטי קלאסי בשיטת המניפולציה של עמוד השדרה והן תכנית הוליסטית שמטרתה גם לשמר את התוצאות של הטיפול.

איך לשמר את תוצאות הטיפול?
בנוסף לטיפול עצמו, ביכולתו של רופא כירופרקט להציע מגוון דרכים לשפר את איכות החיים של מטופליו ולשמור על מערכת השריר-שלד תקינה. בהתאם לסגנון חייו ועבודתו של המטופל, לסוג הבעיה ממנה הוא סובל ולמטרות הטיפול שלו הכירופרקט יכול להציע למשל שינויים בתנוחת והרגלי השכיבה בעת השינה, ללמד את המטופל תרגילים לשיפור טווח תנועה וחיזוק שרירים, תרגילים פיזיותרפיים במותאמים לשימור תוצאות הטיפול, ארגונומיה במקום העבודה ובזמן העבודה הספציפית של המטופל (נהיגה מרובה למשל, ישיבה מול מחשב משך שעות ועוד). הרופא הכירופרקט יכול להציע גם שינויים בפעילות הגופנית ובתזונה ועוד הצעות רבות נוספות המיועדות הן לשפר את איכות החיים של המטופל והן לשמר היטב את הבריאות.

למידע נוסף ליחצו - כירופרקטיקה

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה